11.1.2014

ELÄIMET: Naamailuhaaste

Myrskyn ja Tuiskun blogista nappasin haasteen vastaan.
Idea: "Mitä muikeampi tai hassumpi ilme, sen parempi."
Eli kaivelin arkistoista (suurin osa on näkynyt blogissa ennenkin) hassuimmat ilmeet/kuvaustilanteet :-):

 Kielen näyttö taitaa olla meidän eläinten tavaramerkki?:

***
Hauskoja tai "hauskoja" hyppy+kuva-tilanteita:
"Viii!! Osaan lentää!"
"No hyppää ite!"
Mikä laskeutuminen :-D
"En MÄ sitä pudottanu..."
Paikoillanne, valmiit, hyppy!
"Voisitko toistaa?"
***
^ "Meitä pelottaa"

 ***
"Rapsuta masusta?"

 ***
 ^ Verratkaa

Pepsodent-smile!
***
Leikki:

 ***



 ***
"!"
***
"Mä sain sen!"
 ***
Minä: "Skidiii! Hyppy!"
Skidi: "Niin siis mitä mun pitikään tehdä?"
 ***

*Snif* "Olen ikuisesti vanki :'("
 ***
"Hyiii! Ota se pois! Ota se pois!"
 ***
*Mumsmumsmums*
 ***
"Grrrr...." (Skidi murisee Öykkärille)
***
"Hei älä ny viitti! Eksää näe! Mul on harjaki ihan huonosti! Lopeta! Vie se kamera pois!"
 ***


2 kommenttia:

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)